mary jane

I løpet av helga har jeg ferdigstilt to av alle de uferdige prosjektene jeg hadde liggende. Begge deler var hekleprosjekter, og hekling virker litt mer interessant for tida. Strikkinga blir alltid satt bakerst i køen. Det ene ferdigstilte prosjektet er jeg skikkelig fornøyd med, og jeg klør i fingrene etter å vise det frem og skryte litt av det – men den gang ei. Det er en gave til den irske krølltoppen, så jeg får vente litt til.

Det andre prosjektet var et par superenkle tøfler. De er raske å hekle, og fine når de er ferdige. Jeg er skikkelig dårlig på å ta bilder av fottøy merker jeg, but here goes.

IMG_2333 IMG_2335 IMG_2336

 

Oppskriften er gratis, og jeg fant den her!

Dette innlegget ble publisert i håndarbeid og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar