ufoer og praksis

«Tar ikke med meg garnlageret når jeg flytter til Trondheim. Tar bare med de to påbegynte prosjektene, også MÅ jeg ferdigstille dem før jeg får begynne på noe annet!»

Heeheheheha. Jeg har bodd i Trondheim i litt over en måned, og de to prosjektene jeg tok med meg er like uferdige som da jeg kom. Har dog klart å starte på en tre-fire nye prosjekter. Det går jammen meg an å kjøpe garn i Trondheim også. Hvem skulle trodd! Så mange ideer, så liten tid!

Jeg er i praksis for tiden, og der storkoser jeg meg med masse kunst og håndverk sammen med en flott gjeng niåringer. Vi driver mest med tegning og maling. Blindtegning og løvtrykk. Jeg liker å øve meg litt før jeg går i gang med prosjekter sammen med ungene, og dette er to kunstverk jeg har produsert denne uka:

554130_10151910180601282_505009993_n
Løvtrykk og alt jeg har lært om både farger og komposisjon bare fløy ut vinduet. Gøy, da!

1380618_10151915517086282_1281751858_n
Blindtegning av en av mine medstudenter. Hadde jeg vært en kjent kunstner skulle jeg latt som at det hadde en skikkelig dyp mening, og at det ikke var fargelagt med tusjer fra IKEA.

Dette innlegget ble publisert i håndarbeid, ingvill og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

