pausen er over

Heisann!

Det ble visst en veldig lang pause fra denne bloggen. Det ble veldig mye skolearbeid å arbeide med, og så ble det veldig mye ferie og plutselig kom jeg på at jeg ville fortsette å blogge. Jeg driver og forbereder et innlegg om noe jeg er veldig stolt over, nemlig en egendesigna strikkajakke. Har også mange småting innen håndarbeid jeg kan vise fram (til meg selv).

Sommeren sålangt har vært fin. Jeg har tilbragt en måned i Irland sammen med min søte krølltopp, og vi dro sammen til Norge i midten av juli. Her er vi enda!

Tenkte bare å si hei midt i natten, og komme tilbake senere. Hei!

Dette innlegget ble publisert i det der andre og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

