Lovely Liller og fin giveaway

Åh gode gud, det er helg. Jeg er i praksis igjen, og jeg er så sliten at jeg knapt får med meg beina når jeg går. Jeg orket ikke re opp sengen og gjøre den om til sofa i dag tidlig, fordi jeg visste at jeg kom til å slenge meg under dyna med en gang jeg kom hjem uansett. Det gjorde jeg, her er jeg enda, og her akter jeg å bli i hele dag. Skal bare opp for å lage middag litt senere. Rekk opp hånda alle fattige studenter som spiser elgbiff til middag. I do, I do, I do!

Jeg må opp litt før halv sju hver dag, og har dermed vært i seng rundt klokka ti. Har ikke hatt tid til særlig mye håndarbeid. Én sokk har det blitt. Målet er å få ferdig et par innen neste helg. Da har jeg en uke vinterferie og skal hjem til mamma og pappa. Gleder meg noe voldsomt!

Uansett. Det jeg egentlig skulle si var, jeg prøver meg på en giveaway igjen. Det er sjelden jeg orker å være med på slike ting, men Lovely Liller har alltid ting jeg har såå lyst på når hun har giveaways. Stort sett har hun ting jeg hadde kjøpt selv, hadde jeg hatt økonomi til det. Denne gangen har hun intet mindre en fire ulike pakker fra iHerb å gi bort. Jeg har skikkelig lyst på alle sammen, men valget ville falt på pakke nummer 1 til syvende og sist. Bananproteinpulver! Haha! Det høres spennende ut.

5-Nylig-oppdatert21-800x800 (1)

Ønsk meg lykke til, da!

Dette innlegget ble publisert i det der andre, internett, mat og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Lovely Liller og fin giveaway

  1. LovelyLiller sier:

    SV: Åh? Ikke værst! Hadde ikke fått beskjed om det! Om ingen andre blir med via blogg er du garantert pakke! 🙂 Bare hyggelig. Godt at innlegget rørte ved de små grå :* Lykke til 😉

Legg igjen en kommentar

