kjedelig strikk, brukbart resultat

Jeg klarte å avslutte det superkjedelige halsprosjektet. Patent, patent, patent, fram og tilbake i det som virket som en liten evighet. Jeg la opp masker på rent måfå, og det ble litt for bredt. Det innså jeg etter at jeg hadde strikket for langt til at jeg orket å rekke opp.

IMG_2544

Da jeg var sånn bortimot tom for garn, så det litt kort ut og jeg lurte en stund på om jeg skulle investere i et par nøster til. Men Sisu er studentdyrt, så jeg lot være, og satset heller på at vask og strekk ville gjøre susen. Det gjorde det!

IMG_2535 IMG_2536

Det går to ganger rundt halsen og det er godt nok for meg. Dette skal bli en gave, sammen med Bella-vottene. Håper det kan varme gjennom vinteren, som gjerne har en tendens til å bli mer enn kald der oppi nord, hvor mottakeren bor.

Dette innlegget ble publisert i håndarbeid og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

