ny hobby

Eller, det blir kanskje mer riktig å si gammel, gjenoppdaget hobby. Perler, dere! De gode, gamle, fargerike perlene fra barndommen. Husker vi kalte dem nabbiperler. Vet ikke helt hvor det kom fra, men plutselig en dag fikk jeg det for meg at jeg bare måtte perle! Det tok litt tid, men til slutt gikk jeg til innkjøp av både perler, brett og et lite reisestrykejern. (Et seriøst innhugg i en laber studentøkonomi, må jeg si.)

25c9bd7c222a11e3a07422000a1fab83_7

Har brukt trasig mange timer på å fargesortere perler, men når jeg først setter i gang med perlingen, er det skikkelig verdt det. Jeg virkelig hater å måtte lete etter farger. Nå for tiden går det mest i snøkrystaller og julehjerter jeg tenkte jeg skulle prøve å selge på julemesse. Men litt nintendonerding får også plass. Her er Yoshi, 1up og hjerter fra Zelda.

b099d9542d1611e3921e22000aa81fd0_8

Tenkte jeg skulle prøve å lage glassbrikker, eller hva man kaller dem. Sånne man bruker for å unngå runder glassmerker på bordene. Vil perle tradisjonelle strikkemønstre. Tror det kan bli gøy!

Dette innlegget ble publisert i håndarbeid og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

