Lovely Liller

Selv om jeg ikke skriver så veldig mye om det, synes jeg mat er spennende. Sunn mat, sukkerfri mat, og ikke minst – sukkerfri desserter, kaker, bakverk etc. De fleste bloggene jeg leser fast (det er ikke så mange for tiden) handler om nettopp det. Sunne alternativer til tradisjonelle godsaker. Og en av favorittbloggene mine tilhører Lovely Liller. Nå kjører hun iHerb-giveaway og nå melder jeg meg på. Jeg digger iHerb, og krysser alt jeg har av fingrer, tær og knær.

IMG_2915-001-500x354

Nå gjelder det å ikke knuse speil, gå under stiger eller slå opp paraplyer innendørs, og å lukke øynene ved hver vei, i tilfelle en svart katt skulle finne på å krysse den.

Ønsker meg selv lykke til!

Dette innlegget ble publisert i det der andre, internett, mat og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Lovely Liller

  1. LovelyLiller sier:

    Koselige ord du har skrevet. Gøy at du vil være med :*

Legg igjen en kommentar

