fiks&triks med papir&lim

Jeg er et surrehue uten like, og som så mange andre, har jeg et stort behov for å planlegge livet mitt i en kalender/dagsplanlegger. Behovet for en ny kalender ved semesterstart var stor, og jeg lette i fler bokhandler for å finne den rette. Et par kriterier måtte innfris; den måtte være billig, og den måtte være fin. Jeg fant ingen som innfridde noen av kravene. Ingen var fine og ingen var særlig billige heller. Derfor fikk jeg bare ta til takke med den billigste, som var ganske stygg (og studentdyr), og heller satse på litt DIY.

IMG_2231

Designpapir fra Søstrene Grene, saks og litt lim var alt som skulle til for å gjøre den triste, sorte kalenderen litt koseligere.

IMG_2233

Kanskje ikke noe mesterverk, men jeg liker den bedre nå!

IMG_2232

På forsiden har jeg i ettertid klistra på et typisk «syltetøy»-navnemerke, men det ble litt skjevt og ingenting å skryte av.

Papir og lim, dere. Gode saker!

Dette innlegget ble publisert i håndarbeid og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

