post om å ikke strikke ii

det går i eksamen. eksamen, eksamen, eksamen. to av fem er unnagjort. litt ferdig, mye igjen. jeg har nesten ikke tid til annet. nå har jeg brukt mange timer på å ordne formaliteter rundt kunst og håndverk-eksamen. jeg bruker mer tid på skrifttyper, kildehenvisninger og korrekte sidetall enn jeg har brukt på produktene i dette faget.
motivasjon, skaperglede, kreativitet… det vi får vite er så viktig for barn i dette faget, gjelder definitivt ikke for studenter. vi skal være formelle, og det er det viktigste.

min desperasjon for å få gjøre noe annet, og abnormt fraværende motivasjon, synes på instagram. instagram får kjørt seg. her er mine siste. (ingvillhn)

Skjermbilde 2013-05-16 kl. 14.49.55
Så vanskelig å konsentrere seg om lesing når det er leketog tilgjengelig. Chugachuga chugachuga choo choo!

Skjermbilde 2013-05-16 kl. 14.49.52
Åneei, godterifisken ble til en hai og spiste ørretordet i norskboka! Konsentrasjonen når nye høyder… Redd meg.

Skjermbilde 2013-05-16 kl. 14.49.47
I stedet for å lese til eksamen tar jeg heller bilde av kryddersamlinga. Og all pepperen som står til pynt i stua. Livet…

Skjermbilde 2013-05-16 kl. 15.16.12
Appelsiiiiiin. Eksameeeeen.

Dette innlegget ble publisert i det der andre, ingvill og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

