sol og vind og marius og sånt

soool! det er sol ute, og da går det ikke an å sitte inne og grine i pensumbøker! jeg tok med meg halve sofaen (rygg- og rumpepute!) og et lass med bøker ut på den pittelille verandaen/trappeentreen vi har utenfor vår lille studentbolig.

IMG_1771

sol i bodø er jo ikke synonymt med varmt, så crazykakao (vilt mektig, klarte bare halve glasset), tjukt pledd og mariusgenser var påkrevd. det at folk tenker «vind!» når de hører «bodø» er helt berettiget.

IMG_1770lyserosa hjertesolbriller var også på plass.

som resten av norge er jeg skikkelig glad i mariusmønsteret. jeg har en original genser og en kjole med rundfelling. genseren bruker jeg sjelden, rett og slett fordi den er altalt for stor. ukult. og min feil.

ingvill: vil ha mariusgenseer. (repeteres et par hundre ganger)
mamma: javeldaaaa
ingvill: tjohooo! i størrelse L!
mamma: er du sikker på det?
ingvill: jaherregud, må jo ha det!
mamma: sikker på at vi ikke skal strikke M?
ingvill: neeeei, kan jo ikke ha MEDIUM da, herregud.
mamma: if you say soo…
ingvill: *gå ned masse i vekt* *kle på seg mariusteltet sitt*
mamma: *sukk* …

kjolen, også strikket av supermammaen min, sitter som et skudd, da. strikka i *gisp* XS/S.

Skjermbilde 2013-05-09 kl. 15.11.52
kult med polaroidkamera.

nå skal jeg lage tankekart om lesemetoder.

Dette innlegget ble publisert i hjerteforma, ingvill og merket med , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

