på strømpelesten i ville vesten

jeg har strikka lester. disse blir en pinlig forsinka bursdagsgave til en venn som bor i den ville vesten. eller i alle fall i usa, da. det er pickles’ grillsokker, i grellfreshe farger som perfekt matcher 70-tallssofaen min. gul og brun.

IMG_1728

de er strikka i størrelse 43-46, med østlandsgarn. jeg er en liten gjerrigknark. vet ikke hvorfor, men jeg strikka dem med pinne 3 i stedet for 4, så litt mindre enn planlagt ble de.

Bilde tatt 01.05.13 kl. 18.43 Bilde tatt 01.05.13 kl. 18.44

definitivt litt for store til modellen (meg) likevel.

IMG_1732

min amerikanske venn har en katt, mitt hjertebarn felix, og felix må jo selvsagt også på presang! to av fire kattelester er ferdige.

IMG_1729

felix har vært så (u)heldig å få gave av meg før. denne smekre luen fikk han til jul. eieren fikk selvsagt matchende selv.

60979_10151355614421282_1143203332_n

kjæledyr som matcher eierne, vet dere. det er saker!

Dette innlegget ble publisert i håndarbeid og merket med , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

