litt hemmelig, litt mislykka

i dag ble jeg ferdig med hemmeligprosjektet. nesten, mangler knapper. jeg ville bare øve meg på litt mønsterstrikk med farge før jeg går i gang med mønsteret på genseren, så derfor ble det altså en liten mappe til macbooken min, med halvt mariusmønster på.

IMG_1709

jeg hater å holde kontroll på to tråder, men jeg kom meg gjennom noen av bordene uten feil. bord nummer to nedenfra, den over trekantene, ble totalt mislykket, men jeg var så gira på å bli ferdig at jeg ikke orket å rekke opp. litt feil må man tåle.

IMG_1710

på toppen hekla jeg et par runder, fordi jegvetikke. hadde egentlig bare tenkt til å ha to runder, for å få til noe som kan fungere som knappehull. synes det er lettere å hekle enn å strikke, i alle fall når det skal være i slutten av arbeidet.

IMG_1711

inni mappa får for tiden den gamle macbooken min bo, som en slags modell, mens jeg… i stor grad bruker den andre. snehvit sier hei.

IMG_1713

det kommer forøvrig veldig mye post nedi postkassa mi for tiden. pakke etter pakke ramler nedi, men alskens småting jeg har bestilt fra ebay. oh, ebay. her om dagen kom det tre på en gang. mye hjerteforma. og sukkerfri gele, fordi norge er så dårlig på det.

IMG_1705

og når vi snakker om pakker. jeg fikk en pakke i dag også. ikke fra ebay, men fra irland! hjertet mitt hoppet og spratt, pakken var fra den fine, irske gutten. inni var det masse søt ørepynt (fordi jeg bare hadde ett par fra før, dakar meii) og et brev. nå kan jeg pynte ørene med ugler og barter og hjerter og sommerfugler ogogogog masse annet.
hjertet sier dunkdunkdunkdunkdunk
hjernen sier hihihihhihihiihiihihh

Dette innlegget ble publisert i håndarbeid, hjerteforma og merket med , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til litt hemmelig, litt mislykka

  1. Ida Olsen sier:

    Du er jo superflink! 😀 Hadde jeg aldri klart.. Men fine ting du hadde fått i posten og da 🙂 Hva er det godteri greiene?

Legg igjen en kommentar

