trippelhjerteglad og litt strikk

en ting jeg er skikkelig god på, er ebay. problematsik god på ebay. i går fikk jeg atter en liten pakke i postkassa. pakken inneholdt lyserosa hjerteforma solbriller. fint å ha!

IMG_1695 IMG_1696
fint og fjongt å posere på badet iført solbriller.

jeg har laget mer ostekake, nesten sukkerfri. tenk at den fiberrike, påstått sunne frokostblandinga jeg brukte til bunn skulle være den tingen som ødela for sukkerfri-stempelet? ukult. godt ble det i alle fall. i stedet for å lage én stor kake, laget jeg mange små hjerteostekaker i muffinsformer. det ble litt vanskelig å få det ut av forma i en del, men hyggelig var det jo med hjerteforma miniostekaker likevel.

IMG_1699
mmmbringebææær

jeg har startet opp det hemmelige strikkeprosjektet mitt. rundtogrundtogrundt med grått garn, på pinne nummer 3. spennende, hæ? ikke enda. det er bare hemmelig fordi jeg er redd for å feile.

IMG_1702

nå er jeg forresten skikkelig glad i hjertet mitt. i kveld bestilte jeg billetter til irland! 18. juni skal jeg kysse masse, hurra! (og 19. og 20. og 21. ogogog!) hysteriskknishihi

Dette innlegget ble publisert i håndarbeid, hjerteforma, ingvill, mat og merket med , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

