atter en tøffel

og etter innlegget om hvor lei jeg var blitt av å strikke tøfler, har jeg altså strikket to nye par. nå er det nok! jeg har en ny plan, blir spennende å se om jeg får det til. velger å holde det hemmelig enn så lenge, i tilfelle det går rett til vestkanten.

ellers har jeg funnet ut at genserstrikking er det perfekte forelesningssyssel. huttetu som det går rundt og rundt på pinnene mens forelesere snakker om bachelorer og det alfabetiske prinsipp og i det hele tatt.

Dette innlegget ble publisert i håndarbeid. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

