hattifnatt

jeg har hekla! hekling kan jeg egentlig ikke, så jeg aner ikke hva jeg har gjort for å få til det her, men jeg har altså hekla en hattifnatt. den skulle helst ha vært litt lenger, men jeg hadde ikke mer garn. dverghattifnatt, altså.

Skjermbilde 2013-04-15 kl. 13.24.52

egentlig har de fem fingre på hver side og, men det ble så sabla knotete. amputert dverghattifnatt, altså. jajamen.

Dette innlegget ble publisert i håndarbeid og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

