mammaogpappadalt

jeg er på min favorittplass i verden (så langt), nemlig hos mamma og pappa. i fjorsommer pakket de sakene sine og flyttet inn i mine besteforeldres gamle hus. nevnte hus er plassert relativt jævlig langt satans inni ingenmannsland, uten mobildekning og det hele. her lever jeg for tiden livets glade dager sammen med nevnte foreldre, to dvergschnauzere (lars og oluf) og to katter (sniff og mumrik). det er fint! gratis mat er fint.

528222_10151575879041282_1864729663_n
sniff, lars og oluf. mumrik hadde gjemt seg i et skap for anledningen. 

har nettopp sett ferdig ringenes herre. igjen. ringenes herre og mummi er mine to store lidenskaper. blir aldri lei!

sitter og har litt vondt i hjertet fordi jeg savner krølltopp-iren veldig mye. han er eksamensgutt og mye tid går nå med til å lese om bakterier og baselusker og sånt. tror det er det biologistudenter leser om. sukk.

forresten så er jeg ikke alltid like fin som på grimasebildene. av og til ser jeg tilnærmet normal ut.

Bilde tatt 15.04.13 kl. 00.19 #2

tullaa. (effektene i photobooth blir aldri kjedelige.)

Bilde tatt 15.04.13 kl. 00.20 #2

Dette innlegget ble publisert i ingvill og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

